Tenorshare Refund Policy Details

Tenorshare waardeert elke klant en streeft ernaar om klanten een prettige ervaring te bieden met het gebruik van Tenorshare producten en diensten. Alle Tenorshare-software biedt een gratis proefversie, klanten kunnen deze testen door een gratis proefversie te downloaden om "uit te proberen" voordat ze besluiten tot aankoop over te gaan. Deze proefversies bieden beperkte gratis testmogelijkheden om klanten te helpen controleren of de software werkt zoals verwacht en voldoet aan hun behoeften. In de UltData-serie kunt u bijvoorbeeld gratis gegevens scannen en bekijken, maar om bestanden te herstellen, moet u een licentie aanschaffen. Dit alles kan klanten helpen om weloverwogen aankoopbeslissingen te nemen en te voorkomen dat ze verkeerde producten kopen die niet aan hun behoeften voldoen.

Vanwege dit "probeer het voor u koopt" systeem, biedt Tenorshare een 30-dagen Geld Terug Garantie voor alle producten. De terugbetaling zal binnen deze garantie alleen worden goedgekeurd onder de onderstaande restitueerbare omstandigheden. Als het gekochte product de opgegeven geld-terug-garantieperiode van het product overschrijdt, zal er geen restitutie plaatsvinden.

Terugbetaalbare omstandigheden

Onder begeleiding van een geld-terug-garantie biedt Tenorshare voor de volgende omstandigheden een terugbetaling aan.

1. Over koopomstandigheden

Dubbele aankoop

Als de klant twee keer hetzelfde product heeft gekocht, betaalt Tenorshare een van de producten voor u terug, of ruilt een programma in voor een ander Tenorshare-product.

Verkeerde aankoop

Een terugbetaling van een verkeerde aankoop vereist dat u eerst het juiste product op Tenorshare site koopt, en dan zou het oorspronkelijke programma aan u worden terugbetaald.

Andere aanvullende diensten buiten het product

Als de klant vindt dat de bestelling die u op de officiële website van Tenorshare heeft gekocht meer dan de prijs van het product in rekening is gebracht, controleer dan eerst of het gaat om belasting of bankkosten. We raden u aan om direct contact op te nemen met organisaties voor belastingteruggaaf en uw lokale bank om de details van de bankkosten op te vragen. Als het om andere kosten gaat, zoals de kosten van de downloadbescherming en de fysieke CD, zijn dit extra diensten die door het platform van derden aan het product gebonden zijn, zodat u het product kunt downloaden wanneer u de computer vervangt of in andere situaties. Op het moment van aankoop bent u vrij om te kiezen of u deze aanvullende diensten wilt aanschaffen. Als u ze per ongeluk zonder uw medeweten hebt gekocht of als u deze extra diensten na aankoop niet wilt, zullen wij u helpen contact op te nemen met het betalingsplatform om de kosten ervan terug te betalen.

Geen registratiecode ontvangen binnen 24 uur na aankoop

Als de klant een product heeft gekocht op de officiële website van Tenorshare en heeft bevestigd dat het geld met succes is afgeschreven, maar niet binnen 24 uur een registratiecode heeft ontvangen (we raden u aan de spam-map te controleren), geen registratiecode heeft gekregen op onze pagina voor het ophalen van de registratiecode en niet binnen 24 uur een tijdige reactie heeft gekregen van het Tenorshare Support Team na het maken van contact. In dit geval zal Tenorshare de bestelling van de klant terugbetalen als deze het product niet meer nodig heeft.

2. Over automatische abonnementsvoorwaarden

De klant heeft een aanvraag ingediend om het automatische abonnement op te zeggen, maar heeft nog steeds een vergoeding voor de verlenging gekregen.

Over het algemeen kunnen klanten contact opnemen met Tenorshare Support Team om het automatische abonnement op elk gewenst moment te annuleren voordat de volgende verlenging plaatsvindt, of u kunt het abonnement zelf opzeggen door te verwijzen naar de FAQ-gids. Als u rechtstreeks contact opneemt met het betalingsplatform (www.mycommerce.com), bevestig dan dat u de bevestigingse-mail hebt ontvangen dat de verlengingsservice met succes is geannuleerd, anders wordt u nog steeds automatisch in rekening gebracht. Het is aan te raden om contact op te nemen met Tenorshare Support Team om de service direct te annuleren. Als Tenorshare of het betalingsplatform reageert dat de verlenging is geannuleerd, maar u nog steeds wordt belast op de dag van het abonnement, kunt u het bijbehorende bewijs leveren (screenshot van de e-mail van Tenorshare of het betalingsplatform dat de verlengingsservice met succes is geannuleerd, etc.), zullen we de betaling voor de verlenging die door de fout is veroorzaakt, aan u terugbetalen.

3. Over productomstandigheden

Als u technische problemen hebt ondervonden bij het gebruik van het product, neem dan contact op met het technische ondersteuningsteam van Tenorshare en werk mee om het probleem op te sporen, inclusief het leveren van schermafbeeldingen, logbestanden of het accepteren van gratis diensten op afstand die door Tenorshare worden geleverd. Als het probleem uiteindelijk niet kan worden opgelost en u niet bereid bent om te wachten op een upgrade of een ander compensatieplan, zal Tenorshare u terugbetalen als uw bestelling binnen 30 dagen klaar is.

Na bevestiging met het Tenorshare Support Team wordt het restitutiebedrag meestal binnen 2-4 werkdagen via de oorspronkelijke betaalmethode aan je terugbetaald.

Zodra een restitutie is verstrekt, wordt de bijbehorende licentie gedeactiveerd. Gelieve:

  • Download versie: De-installeer de software en verwijder deze van de computer.
  • Schijfversie: Vernietig de schijf en verwijder de software van de computer.

Niet-restitueerbare omstandigheden

In de volgende omstandigheden staat Tenorshare gewoonlijk geen terugbetaling of omruiling van producten toe.

1. Over koopomstandigheden

Gedeeltelijke terugbetaling van een bundel

Tenorshare werkt samen met betalingsplatforms van derden en ondersteunt geen gedeeltelijke terugbetaling van een bundel. Als de klant een enkel product afzonderlijk koopt en informatie zoals de orderontvangst of het ordernummer doorgeeft aan Tenorshare Support Team, kunnen we de hele bundel terugbetalen.

Aankoop van het verkeerde product, dat al is gevolgd door de aankoop van het juiste product van een ander bedrijf. Tenorshare-productprijsverschillen tussen verschillende regio's of kanalen.

Een verzoek tot terugbetaling met als argument dat de registratiecode niet binnen 2 uur na de bestelling is ontvangen.

Onder normale omstandigheden stuurt Tenorshare de registratiecode binnen 2 uur na het succes van de bestelling, maar soms kan de registratiecode niet op tijd worden ontvangen vanwege netwerkfouten, systeemfouten, pam-instellingen van uw mailbox, of e-mailtikfout, enz. In dit geval kunt u contact opnemen met Tenorshare Support Team of de registratiecodepagina bezoeken om de registratiecode op te halen, alle vragen worden binnen 24 uur beantwoord.

Ontevredenheid veroorzaakt door het niet zorgvuldig lezen van de functiebeschrijving van de productpagina of misverstand over de productfunctie vóór de aankoop.

Het wordt ten zeerste aanbevolen dat elke klant de productpagina en de gidspagina op de Tenorshare-website zorgvuldig controleert en de gratis proefversie uitprobeert alvorens zijn of haar definitieve aankoopbeslissing te nemen. Als het product in overeenstemming is met de inhoud die op de website wordt gepromoot en de taak volgens de functiebeschrijving correct uitvoert, zal Tenorshare geen geld teruggeven.

Tenorshare betaalt geen software terug als het product niet voldoet aan de behoeften van de klant als gevolg van het gebrek aan begrip van de klant voor de functionaliteit van het product. Tenorshare kan echter het gekochte product direct vervangen door het juiste product als het prijsverschil tussen de producten niet meer dan $20 bedraagt tijdens de garantieperiode. Als het gekochte product wordt vervangen door het juiste product tegen een lagere prijs, zal Tenorshare het prijsverschil niet terugbetalen.

2. Over automatische abonnementsvoorwaarden

De automatische abonnementsdienst wordt niet gevraagd om te worden geannuleerd voordat de verlengingsdatum aankomt, er wordt geen terugbetaling gedaan als klanten worden gefactureerd op de verlengingsdatum.

U krijgt een bericht over de automatische verlengingscyclus op het winkelwagentje voor alle Tenorshare-productlicenties met verlengingsservice. Zodra u de betaling hebt voltooid, betekent dit dat u akkoord gaat met de verlengingsfunctie. U kunt contact opnemen met Tenorshare Support Team voordat de verlengingsdatum aankomt, of onze FAQ-richtlijnen volgen om het automatische abonnement op te zeggen. Als u het automatische abonnement niet voor de verlengingsdatum opzegt, geven we u geen geld terug zodra u op de verlengingsdag in rekening wordt gebracht.

3. Over de productomstandigheden

Een klant vraagt een vergoeding voor een technisch probleem, maar weigert samen te werken met Tenorshare Support Team voor het oplossen van problemen of het verstrekken van details en gerelateerde informatie, of weigert de oplossingen van Tenorshare Support Team te gebruiken.

Een restitutieverzoek na productwijziging met toestemming van de klant wegens kwaliteitsproblemen.

Zodra u ermee instemt om het product te vervangen door een ander product dat u wilt, is een restitutieverzoek niet acceptabel, ongeacht of er kwaliteitsproblemen zijn of niet, maar we zullen ons best doen om overeenkomstige oplossingen te bieden voor uw vervangen product.

Bovendien zijn terugbetalingsverzoeken van meer dan 30 dagen meestal niet terugbetaalbaar, maar we zullen ons best doen om u te voorzien van overeenkomstige oplossingen of ze te vervangen door andere gelijkwaardige producten die voor u interessant zijn.