Om uw abonnement snel te kunnen opzeggen, kunt u altijd contact opnemen met ons supportteam, dat binnen 48 uur zal reageren.
De stappen zijn verschillend op verschillende platformen. Selecteer het betaalplatform waarop u uw bestelling heeft geplaatst en volg de instructies om uw abonnement te annuleren.
U kunt een ondersteuningsverzoek indienen tbij MyCommerce om u te helpen het abonnement op te zeggen, of u kunt het abonnement zelf opzeggen, volg gewoon de instructies hieronder:
1. Log in op uw MyCommerce account met onderstaande link.
https://account.mycommerce.com/
Opmerking: Als u geen wachtwoord heeft, klik dan op de link "Aanvraag login/wachtwoord" om het wachtwoord te resetten. Volg de instructies om uw wachtwoord te resetten en log dan opnieuw in.
2. Zoek het ordernummer dat u nodig hebt om u uit te schrijven.
3. Zoek de rode annuleringsknop in deze volgorde.
4. Klik op Ja om de annulering te bevestigen.
5. Dan ziet u een herinnering dat uw abonnement op deze bestelling is geannuleerd.
6. Aan het einde ontvangt u een bericht per e-mail dat uw abonnement met succes is opgezegd.
Volg de onderstaande stappen:
U kunt meer informatie vinden op de PayPal-ondersteuningspagina: https://www.paypal.com/us/smarthelp/article/how-do-i-cancel-a-subscription-faq577
Als uw bestelling wordt geleverd met een abonnement, ziet u de abonnementsinformatie in uw orderbevestigingsmail. Als u het abonnement niet nodig heeft, klikt u op de link "Abonnement voor xxx annuleren" en volgt u de handleiding om het abonnement te annuleren.
Tip:Voorafgaand aan de terugkerende betaling stuurt cleverbridge een e-mail om u op de hoogte te stellen. U heeft nog steeds de mogelijkheid om uw abonnement op te zeggen voordat de bestelling wordt verlengd. Klik gewoon op de "cancel your subscription" link die bij het bericht is gevoegd dat u zult ontvangen.
Als gevolg van systeembeperkingen wordt het in rekening gebrachte abonnementsgeld niet gerestitueerd. Voordat u afrekent in het winkelwagentje, ziet u dat het abonnementsplan "Verlenging" is: Automatisch". En voordat de bestelling wordt verlengd, stuurt het betalingsplatform vooraf een bericht per e-mail, zodat u nog steeds de kans hebt om uw abonnement op te zeggen.
We weten niet zeker of u dit soort e-mail heeft genegeerd of dat deze is getagd als SPAM. Om deze echte redenen wordt het niet terugbetaald zodra de bestelling is vernieuwd.
Om in de toekomst terugkerende betalingen te voorkomen, verzoeken wij u het abonnement tijdig op te zeggen. Voor eventuele zorgen, neem gerust contact met ons op.