Als uw toestel niet meer repareert nadat u ReiBoot hebt gebruikt, zorg er dan eerst voor dat u de laatste versie downloadt. Hier is de link.
Als u nog steeds niet kunt repareren met de laatste versie, dan kan er een afwijking zijn in uw computer- en apparaatomgeving. Probeer het opnieuw zoals hieronder beschreven.
Geval 1: Als ons apparaat na de reparatie nog steeds in de herstelmodus staat, ga dan als volgt te werk.
Volg de instructies om de herstelmodus opnieuw in te schakelen. (Omdat de herstelmodus van uw apparaat abnormaal is, moet u de herstelmodus opnieuw activeren. En verlaat de herstelmodus alstublieft niet, maar ga direct naar het herstelsysteem zodra u de herstelmodus hebt geactiveerd).
Schakel over op een stabiele USB-kabel, bij voorkeur de originele Apple USB-kabel.
Als u een desktopcomputer gebruikt, wordt aanbevolen de USB-kabel aan te sluiten op de poort aan de achterzijde van de computerhost. Als u een laptop gebruikt, is het aanbevolen om de voedingskabel aan te sluiten op de laptop en deze op te laden tijdens het reparatieproces.
Zorg ervoor dat de stroomvoorziening van de apparatuur stabiel is tijdens het reparatieproces.
Controleer of uw netwerk goed werkt.
Verwijder het vorige gedownloade firmwarebestand en download het firmwarebestand opnieuw om het besturingssysteem te repareren.
Geval 2: Als uw apparaat na de reparatie nog steeds in het zwarte scherm, het Apple-logo of de opstartlus staat, volg dan de bovenstaande instructies van nummer 2 tot en met 6.
Gewoonlijk is het succespercentage door opnieuw te repareren veel hoger als alles perfect is gedaan voor de dingen die hierboven zijn vermeld.
Geval 3: Als uw apparaat niet knippert vanuit de herstelmodus, probeer dan handmatig het apparaat om te schakelen naar de DFU-modus.
Volg de onderstaande instructies om naar de DFU-modus te gaan.
Als het na het proberen van alle bovenstaande suggesties nog steeds niet lukt, ga dan door met het proberen van het volgende:
Sluit andere software met betrekking tot de mobiele telefoonverbinding op de computer, zoals software voor mobiel gegevensbeheer.
Schakel de firewall of antivirussoftware uit.
Er zijn veel boeken geschreven over het omgaan met dit soort problemen met antivirus. We weten niet welke anti-virus/firewall u hebt ingesteld. Het voorbeeld dat we hieronder geven is voor Windows eigen ingebouwde firewall. Een firewall houdt het in- en uitstappen tegen. Het kan de oorzaak zijn van de storing in de communicatie met Apple. Hier is hoe het moet:
Zorg ervoor dat je de laatste versie van je antivirussoftware hebt.
Vervolgens kunt u met een GROTE WAARSCHUWINGS-sticker de risicovolle stap nemen om de anti-virus/firewall software uit te schakelen. Het is er niet voor niets. Het is er om je computer te beschermen, en alles wat erop staat, maar soms lijkt het nodig om het risico te nemen en je firewall uit te schakelen.
Neem het risico niet, wees er zeker van dat je het weer aan zet!
Laatste woorden
Als u dit allemaal hebt geprobeerd, maar het toch niet lukt, neem dan contact op met ons ondersteuningsteamvoor verdere hulp. Vertel ons bij het indienen van het ticket het probleem met uw apparaat, de iOS-versie, en als er een fout is, voeg dan de foutmelding bij.