• 1. Wat kan ik doen met de gratis versie van ReiBoot iOS?

    U kunt de gratis versie gratis gebruiken zonder registratiecode. De gratis versie van ReiBoot iOS kan uw toestel met één klik gratis in de herstelmodus zetten en met één klik gratis binnen 5 keer de herstelmodus afsluiten. Enkele eenvoudige systeemproblemen kunnen worden opgelost door de herstelmodus te verlaten. Als uw systeemproblemen ingewikkelder zijn, kunt u upgraden naar een pro-versie om het te repareren.

  • 2. Kan ik het systeem downgraden met ReiBoot iOS?

    ReiBoot iOS ondersteunt alleen een downgrade van beta naar de laatste Office iOS versie. Er worden geen andere downgrades ondersteund.

  • 3. Wat is het verschil tussen standaard reparatie en deep repair?

    ReiBoot voor iOS heeft twee reparatiemodi, een is standaard reparatie en de andere is deep repair. Standaard gebruikt ReiBoot iOS de standaard systeemherstelmodus, deze herstelmodus veroorzaakt geen gegevensverlies en wordt dus aanbevolen. Indien u er echter niet in slaagt om het iOS systeem in de standaard modus te repareren, kunt u kiezen voor "Deep Repair". Deze geavanceerde reparatiemodus kan het systeem dieper repareren, maar het zal alle data in uw apparaat uitwissen. Als uw apparaten met meer storingen die geen weg kunnen vinden door een standaardreparatie terwijl de deep repair de enige effectieve oplossing is, kan de deep repair het slagingspercentage verbeteren.

  • 4. Zal ik gegevens verliezen als ik het apparaat in de DFU-modus zet om het systeem te repareren?

    Over de herstelmodus en DFU-modus hebben we gedetailleerde artikelen voor uw referentie. https://www.tenorshare.com/topics/iphone/difference-between-recovery-mode-and-dfu-mode.html

    Daarnaast hebben we nog wat warme tips.

    • 1. Als uw telefoon al in de herstelmodus staat, raden wij u nog steeds aan de handleiding op de programmapagina te volgen om de herstelmodus opnieuw in te schakelen en het systeem vervolgens te repareren om er zeker van te zijn dat u deze modus correct hebt ingevoerd.
    • 2. In de veronderstelling dat u denkt dat als u het apparaat in de DFU-modus zet om het systeem te repareren, er zeker gegevens verloren gaan, maar dat is niet het geval. Als u ReiBoot iOS heeft gekocht, kunt u het apparaat in DFU-modus zetten, selecteer dan de standaard reparatie in ReiBoot iOS om het systeem te repareren, en u zult geen data verliezen.
    • 3. U kunt heen en weer schakelen tussen herstelmodus en DFU-modus, en dan kiezen voor de standaardreparatie of diepe reparatie om het systeem naar wens te repareren. Op die manier wordt het succespercentage van de reparatie sterk verbeterd.
  • 5. Kan ik mijn iPhone in de fabriek resetten zonder het wachtwoord te kennen?

    Ja, u kunt kiezen voor "Factory Reset iPhone" uit het bovenste menu om de iPhone in de fabriek te resetten zonder het wachtwoord. Deze functie verwijdert alle gegevens en instellingen, inclusief wachtwoorden. Voor meer informatie kunt u de volgende gidslink raadplegen. guide link.

  • 6. Wat moet ik doen als het downloaden/installeren van de software mislukt?

    U kunt de volgende stappen uitproberen en opnieuw downloaden.

    • 1. Schakel het netwerk om en gebruik de netwerkkabel .
    • 2. Zorg voor voldoende ruimte op de harde schijf van de computer.
    • 3. Probeer een andere computer of start uw apparaat en de computer opnieuw op.
    • 4. Probeer het antivirussysteem uit te schakelen.
  • 7. Wat als de software wordt geïdentificeerd als een computervirus?

    Tijdens het downloaden en installeren van het programma, raden wij u aan om de antivirussoftware tijdelijk uit te schakelen. Het programma is getest en is gegarandeerd veilig door de meeste gangbare antivirusplatforms. Hier zijn enkele websites die door wereldwijde gebruikers worden vertrouwd en die de veiligheid van onze programma's garanderen.

  • 8. Wat moet ik doen als de software het apparaat niet kan herkennen?

    Meestal kan het een internetprobleem zijn of kan er een hardwareprobleem zijn op de USB-aansluitpoort. Of u kunt de onderstaande punten controleren om de mogelijke redenen uit te sluiten die in dit proces zijn genegeerd.

    • 1. Probeer andere USB-poorten en -kabels aan te sluiten. Om de hoge snelheid van het succes te garanderen, wordt de originele kabel ten zeerste aanbevolen.
    • 2. Probeer een andere computer of start uw apparaat en de computer opnieuw op.
    • 3. Probeer het antivirussysteem uit te schakelen.
    • 4. Haal de stekker uit het stopcontact en sluit het apparaat meerdere keren opnieuw aan. 5. Start het programma opnieuw op en maak opnieuw verbinding.
  • 9. Wat moet ik doen als de software aangeeft dat het downloaden van de firmware mislukt is of als de firmware niet overeenkomt?

    U kunt de volgende methoden proberen.

    Als het downloaden van de firmware mislukt is:

    • 1. Het wordt aanbevolen om het netwerk te controleren en het opnieuw te proberen.
    • 2. Herhaal het downloaden via de browser door op de knop Kopiëren in het programma te tikken.
    • 3. Ook kunt u naar deze link gaan om de bijbehorende firmware handmatig te downloaden.
    • 4. Klik vervolgens op de knop Selecteren in het programma om het te importeren.

    Als het programma "Firmware is niet gematcht" aangeeft:

    • 1. Zorg ervoor dat de IPSW-firmware die u hebt gedownload of geïmporteerd de laatste versie is die overeenkomt met uw apparaat.
    • 2. U kunt het gedownloade firmwarepakket verwijderen en vervolgens op de knop Bladeren klikken om een andere map te wijzigen en deze opnieuw te downloaden.
  • 10 Wat moet ik doen als de software aangeeft dat de ruimte op de computer/het apparaat onvoldoende is?

    Normaal gesproken zal ReiBoot voor iOS standaard op uw schijf met de grootste vrije ruimte installeren. Als er niet genoeg ruimte op de harde schijf is, krijgt u een melding. Op dat moment kunt u handmatig het downloadpad wijzigen om het te downloaden naar een harde schijf met voldoende ruimte. Als er niet genoeg ruimte is voor alle schijven op de PC, dan moet u wat schijfruimte vrijmaken op de locatie waar u het programma daadwerkelijk hebt geïnstalleerd. Als dat niet het geval is, zelfs als u het programma met succes hebt gedownload, zal noch de standaardreparatie, noch de diepgangreparatie lukken.

    Het is ook de moeite waard om te controleren of de ruimte op het apparaat voldoende is. Als de ruimte van het apparaat groter is dan 800MB, kunt u de standaardreparatie of diepe reparatie gebruiken om het systeem te repareren, maar als de ruimte van het apparaat minder dan 800MB is en u het niet handmatig kunt schoonmaken, kunt u alleen kiezen voor diepe reparatie.

  • 11. Wat te doen als de reparatie mislukt?

    Als u de gegevens moet bewaren en de standaardreparatie wilt laten slagen, dan moet u op de volgende punten letten.

    • 1. Zorg ervoor dat je toestel meer dan 800MB geheugen heeft en voldoende ruimte op je PC.
    • 2. Zorg ervoor dat je toestel ontgrendeld is.

    Want als je niet kunt zorgen voor deze punten hierboven, kun je alleen maar naar de diep-reparatie gaan. Als je het niet erg vindt om deep repair te gebruiken, hoef je hier niet over na te denken. Dan kunt u via deze linkgedetailleerde richtlijnen voor het verhelpen van storingen raadplegen.

  • 12. Hoe vind je logbestanden voor het oplossen van problemen?

    Normaal gesproken, als de reparatie mislukt, kunt u het initiatief nemen om ons logbestanden te sturen voor het oplossen van problemen. De Logs-map bestanden die relevant zijn voor de software te gebruiken proces, kunnen we vinden mislukte reden in het ook uitsluiten van de potentiële dader reden dat resulteert in deze mislukte uitkomst.

    *De logs map pad van de Win-versie is de Logs map onder het programma installatiepad, u kunt alle bestanden onder de map naar ons support team sturen.

    *Het Logs-pad voor de Mac-versie is: ~User/Library/Application Support/ReiBoot/Logs/. Het pad bevat het interfacelogboek en het herstellogboek. U kunt alle bestanden onder het pad naar ons ondersteuningsteam sturen.

  • 13. Wat moet ik doen als de voortgangsbalk vastloopt tijdens de reparatie?

    Als u vastzit aan de voorkant van de voortgangsbalk en u hebt langer dan een half uur gewacht, kunt u het programma eerst sluiten, dan uw apparaat loskoppelen, opnieuw verbinden en opnieuw starten om het te repareren. Uw telefoon is veilig als u het apparaat niet direct loskoppelt. Als u vastzit op meer dan 50%, zorg er dan voor dat het internet goed is en wacht tot de hele voortgang geduldig is afgerond.

  • 14. Waarom wordt mij altijd voorgesteld om de originele USB-kabel te gebruiken om het systeem te repareren?

    De originele USB of de authentieke USB-kabel speelt een vitale rol in het hele reparatieproces. Het gebruik van een andere USB-kabel kan de reden zijn waarom de software niet optimaal functioneert, zoals, minder efficiënt opladen, of een probleem hebben bij het overbrengen van gegevens. Het is dus aan te raden om de originele USB-kabel te gebruiken om de kans op succes te vergroten.

  • 15. Wat betekenen 1-5 apparaten en 1 pc/1 Mac op de aankooppagina van ReiBoot iOS?

    1-5 apparaten betekent dat je 1-5 iOS-apparaten kunt repareren. Als er meer dan 5 zijn, geeft uw registratiecode u een herinnering dat de limiet van het apparaatnummer is overschreden. Wanneer u deze herinnering ziet, betekent dit dat u onze producten opnieuw moet aanschaffen. Na uw heraankoop sturen wij u direct een nieuwe registratiecode toe. Natuurlijk hebben we ook licenties voor 6-10, 11-15 apparaathoeveelheden, en de prijzen zijn verschillend voor gebruikers om naar believen te kiezen.

    Op dit moment mogen alle licenties van ReiBoot iOS slechts op 1 PC/1 Mac worden geregistreerd, wat betekent dat alle licentieregistratiecodes slechts op één computer kunnen worden geregistreerd. Indien u ReiBoot iOS op andere computers wilt gebruiken, dan kunt u deze opnieuw aanschaffen en sturen wij u een nieuwe verificatiecode toe. Zo niet, dan ontvangt u een bericht dat het aantal computers is overschreden.

  • 16. Wat moet ik doen als de software mij nog steeds vraagt om de nieuwe versie te updaten terwijl deze al geüpdatet is?

    Eerst kunt u de huidige versie netjes verwijderen en de laatste versie downloaden via de onderstaande link en ervoor zorgen dat op uw computer de nieuwste iTunes is geïnstalleerd.

    For Window: https://download.tenorshare.com/go/reiboot_1051.exe

    For Mac: https://download.tenorshare.com/go/reiboot-mac_1080.dmg

    Als die prompt nog steeds verschijnt nadat u de laatste versie hebt gedownload, kunnen we gratis technische ondersteuning op afstand bieden om u te helpen.

  • 17. Wat als mijn apparaat een hardwareprobleem heeft?

    ReiBoot voor iOS is ons hoofdproduct, het is uitstekend in het repareren van het iOS systeem, maar er zijn vele andere redenen die kunnen leiden tot onherstelbare problemen, zoals hardwareproblemen, jailbreak, het probleem met de computeromgeving, onjuiste bedieningsstappen, enz. kunnen leiden tot een storing. Dus voordat u ReiBoot iOS gebruikt, hopen we dat u ruwweg kunt controleren of het apparaat een hardwareprobleem heeft. Als dat het geval is, kan het hardwareprobleem helaas door geen enkele software worden verholpen.

BEVEILIGEN

Uw persoonlijke gegevens zullen altijd worden beschermd en nooit worden onthuld.

Ondersteuning

Ons 24/7/365 helpcentrum staat altijd voor u klaar.

VRIJE UPDATES Gemaakt met Sketch.
VRIJE UPDATES

U zult voor altijd genieten van de gratis updates na de aankoop.

GELD-TERUG-GARANTIE Gemaakt met Sketch.
GELD-TERUG-GARANTIE

Krijg binnen 30 dagen terugbetaling onder geaccepteerde omstandigheden.