Veelgestelde vragen voor UltData voor iPhone/iPad/iPod Data Recovery

  • 1. Hoe kan ik een gratis registratiecode krijgen?

    U kunt een gratis proefversie downloaden en gebruiken zonder registratiecode. Er zijn echter enkele functiebeperkingen in de proefversie. De details zijn: U kunt het iOS-apparaat of iTunes-back-upbestand gratis scannen, maar u kunt alleen de eerste 4 items van de verwijderde gegevens in de proefversie bekijken.

    Als u de volledige data wilt bekijken en herstellen naar de computer/device, koop dan een licentieplan en wij sturen u na aankoop een registratiecode om de proefversie te activeren.

  • 2. Kan ik de gegevens van mijn iPhone herstellen na een fabrieksreset?

    Als het apparaat is hersteld naar de fabrieksinstellingen, wat betekent dat de gegevens permanent zijn gewist. Vanwege een technische belemmering is er geen software die de gegevens van het iOS-apparaat direct na de fabrieksreset kan herstellen, en dat geldt ook voor Ultdata.

    Gelukkig, als u back-ups in iTunes heeft, dan kan Ultdata u helpen met het herstellen van gegevens uit iTunes. De voordelen van het gebruik van UltData om gegevens uit iTunes-back-ups te halen zijn dat u back-upbestanden kunt bekijken en selectief gegevens kunt herstellen zoals u dat wilt.

  • 3. Wat is het verschil tussen Standard Repair en Deep Repair in UltData -iOS?

    De standaardmodus is de standaardmodus. In de meeste gevallen kan de standaardmodus u helpen om uw apparaat te repareren, het zal geen gegevensverlies veroorzaken.

    Als uw apparaat een ernstig probleem heeft dat geen weg kan vinden door een standaard reparatie, dan zult u moeten overschakelen naar Deep Repair om het op te lossen. De deep-modus kan langer duren dan de standaardmodus, maar het kan meer en dieper scannen voor het vinden van oplossingen voor systeemproblemen om uw telefoon te repareren. Het zal permanent gegevensverlies veroorzaken, zelfs Ultdata kon de gegevens die tijdens het proces verloren gingen niet herstellen.

  • 4. Kan ik verwijderde foto's uit de iCloud-back-up herstellen?

    Als op het iOS-apparaat iOS 13 of later wordt uitgevoerd en de twee factorauthenticatie is ingeschakeld, kunnen UltData of andere programma's van derden geen gegevens uit iCloud-back-ups herstellen. Dit is een technische uitdaging, onze ontwikkelcollega's werken eraan, maar het heeft nog wel wat tijd nodig.

  • 5. Worden de verloren gegevens hersteld op de computer of op het iOS-apparaat?

    Dit programma ondersteunt het herstellen van alle soorten gegevens naar de computer. U kunt het uitvoerformaat en -pad instellen in Instellingen voor het herstel.

    Er zijn enkele soorten data die u kunt kiezen om te herstellen naar het apparaat.

    • 1. Contacten kunnen worden hersteld naar het apparaat.
    • 2. Dit programma biedt geen ondersteuning voor het herstellen van notities op het apparaat waarop iOS 12 of later direct wordt uitgevoerd. (Alleen Windows versie)
    • 3. Dit programma biedt geen ondersteuning voor het herstellen van berichten naar een apparaat met iOS 13 of later. (Windows versie)
    • 4. Op de Mac-versie van UltData kunt u Notities, Berichten en Contacten naar het apparaat herstellen zonder enige beperking.
  • 6. Mijn telefoon is uitgeschakeld/vergrendeld, kan ik met UltData gegevens herstellen?

    UltData heeft uw telefoon nodig om te ontgrendelen om gegevens te herstellen. Als uw toestel is uitgeschakeld, ben ik bang dat Ultdata u deze keer niet kan helpen. Als u back-upbestanden hebt, kunt u de deep repair-functie in iOS-systeemreparatie gebruiken om het wachtwoord te verwijderen en vervolgens de gegevens uit de back-ups te herstellen.

  • 7. Mijn telefoon is kapot, kan ik UltData gebruiken om gegevens te herstellen ?

    Als de telefoon al eerder met deze computer is verbonden en vertrouwd is, zou de computer het apparaat kunnen herkennen en het programma kan het herkennen, dan kunt u de gegevens van het apparaat scannen. Als het programma het apparaat niet herkent, kan het niet direct gegevens van het apparaat herstellen, maar het kan wel gegevens uit de back-up halen.

  • 8. De foto's zijn allemaal miniaturen, hoe maak je ze op ware grootte?

    De herstelde afbeeldingen zijn alleen de grootte van de miniaturen, omdat de originele beelden in volledige resolutie worden overschreven. Als gevolg van technische barrière, is er geen software zou kunnen herstellen van de oorspronkelijke volledige resolutie beelden.

  • 9. Wat is het verschil tussen UltData en iTunes?

    Wanneer u iTunes gebruikt om een back-up te herstellen, kunt u geen back-upbestanden bekijken of verschillende soorten gegevens kiezen om te herstellen. Het enige wat u nodig heeft is om het apparaat te herstellen van het back-upbestand en alle huidige gegevens te vervangen door de back-upbestanden. Terwijl u met UltData de back-upgegevens kunt controleren en de gegevens kunt selecteren die u wilt herstellen. Nog belangrijker is dat uw huidige gegevens niet worden overschreven door gebruik te maken van UltData.

  • 10. Herstelt UltData verwijderde app-gegevens van derden?

    t hangt af van de derde software. Voor WhatsApp/Line/Voicemail en Messenger, ondersteunt het om verlaten data te herstellen, maar ondersteunt het niet om verwijderde data op dit moment te vinden.

  • 11. Kan ik gegevens herstellen na reparatie van het besturingssysteem?

    Standaard zal dit programma het iOS-systeem repareren met behulp van de standaardmodus die geen gegevensverlies zal veroorzaken. U kunt dus doorgaan met het herstellen van gegevens na de reparatie van het systeem. Als u bent overgestapt op Deep Repair, worden al uw gegevens gewist en kunnen ze niet worden hersteld door UltData of andere iOS-dataherstelsoftware, tenzij u van tevoren een back-upbestand hebt gemaakt.

  • 12. Hoe kunt u foto's herstellen na een recente verwijdering van deleted?

    Het is jammer om te vertellen dat het onmogelijk is om foto's te herstellen door het scannen van het iOS-apparaat direct na het verwijderen van het recentelijk verwijderde album. Als u vooraf een back-upbestand hebt, dan ondersteunt UltData-iOS het scannen van een iTunes-back-upbestand voor gegevensherstel.

BEVEILIGEN

Uw persoonlijke gegevens zullen altijd worden beschermd en nooit worden onthuld.

Ondersteuning

Ons 24/7/365 helpcentrum staat altijd voor u klaar.

VRIJE UPDATES Gemaakt met Sketch.
VRIJE UPDATES

U zult voor altijd genieten van de gratis updates na de aankoop.

GELD-TERUG-GARANTIE Gemaakt met Sketch.
GELD-TERUG-GARANTIE

Krijg binnen 30 dagen terugbetaling onder geaccepteerde omstandigheden.